Vrijwilligers

Elke vereniging is succesvol door de inzet van onze vrijwilligers! Als club zijn wij hier heel erg blij mee! Maar we zijn er nog niet!

Voor een optimale organisatie van vrijwilligers is een vrijwilligersbeleid beschikbaar waar alle informatie staat weergegeven. Een eenduidig beleid met een beschreven werkwijze, zodat wij als club, maar ook als vrijwilliger de wederzijdse verwachtingen helder hebben.

Aanmelden als vrijwilliger

Ben jij ouder dan 16 en spelend lid bij Sparta? Of ben jij een ouder/verzorger waarvan één of meerdere kinderen spelend lid zijn en nog niet actief als vrijwilliger? Meld je dan aan via het onderstaande formulier. Hier kun je jouw interesse kenbaar maken en wordt op korte termijn contact met jou gelegd door onze vrijwilligerscoördinator.

Ik wil mij aanmelden als vrijwilliger

Wat leuk dat je je wilt aanmelden !

Vul het formulier hieronder in, dan nemen we snel contact met je op.

Ben jij al vrijwilliger?

Dan zijn wij jou al heel erg dankbaar en willen wij je vragen, voor onze registratie, alsnog aan te geven welke vrijwilligerstaak door jou wordt uitgevoerd via het onderstaande formulier.

Vrijwilligers taak doorgeven

Super dat je al vrijwilliger bent !

Vul het formulier hieronder alsjeblieft volledig in.

Vacatures
Hieronder vind je de vrijwilligerstaken waar we dringend mensen voor nodig hebben.

Zaal- of veldwacht

Wat ga je doen? – Openen van de zaal of het veld.

– Opzetten van de velden.

– Ontvangen van gastteams en scheidsrechters.

– Informeren scheidsrechters.

– Bedienen scorebord (zaal).

Hoeveel tijd kost het?

– Veldseizoen: 4 zaterdagen, 4 uur.

– Zaalseizoen: 4 zaterdagen, 1 dagdeel.

• Schoonmaakteam
    Wat ga je doen?
    – Schoonmaken van de kleedkamers, de toiletten en de hal van het sportcomplex.
    – 1x per jaar een grote schoonmaak.
    Hoeveel tijd kost het?
    – Alleen tijdens veldseizoen: om de 4 weken, 1 uur per keer.
  • Bardienst
    Wat ga je doen?
    – Verkoop van koffie, thee, snoep, enzovoort.
    – Broodjes beleggen.
    – Frituren (alleen in de middag).
    Hoeveel tijd kost het?
    – Alleen tijdens veldseizoen: 3 keer per veldseizoen, 3 uur.

Meer weten over een commissie? Klik op deze link.

KNKV app

Klik hier voor een handleiding voor het downloaden van de KNKV app, en klik hier voor de handleiding over het doorgeven van vrijwilligerstaken in de app.

Bij vragen, neem contact op via vrijwilligers@spartakorfbal.nl.