Vrijwilligers, dat is waardoor een vereniging bestaat en kan blijven bestaan. Sparta telt een aantal vrijwilligers die ontzettend veel voor de club doen, gelukkig. Maar een aantal van deze mensen verrichten teveel taken, omdat er voor veel taken simpelweg nog niemand anders is opgestaan.

Om deze topvrijwilligers enigszins te ontlasten, vragen we jou om één van die taken op je te nemen. Vele handen maken immers licht werk. Het hoeft niet veel tijd te kosten, maar we hebben jouw hulp hard nodig. Geen idee wat je dan zou kunnen doen? Hier een paar opties:

– Toch al de hele zaterdag op ’t veld voor de gezelligheid? Meld je aan als veldwacht!
– Een uurtje in de week over om te zorgen dat kinderen met plezier kunnen korfballen? Word trainer. Sommige jeugdteams hebben momenteel nog geen trainer. Dus sta op. De jeugd heeft, net zoals jij vroeger, recht op trainingen.
– Ook een keer de achterkant ipv de voorkant van de bar bekijken? Meld je aan om een keer bardienst te draaien.
– Een beetje snoepen van gevulde speculaas? Sluit je aan bij de speculaascommissie.

Dus roep je teamgenoten op, ga samen aan de slag. Neem contact op met Bram van Slooten via bmvslooten@gmail.com en laat weten op welke manier jij wil meehelpen. Laten we samen de handen uit de mouwen steken voor onze vereniging.

Alvast veel dank,