Nu het einde van het seizoen nadert, is het weer tijd om na te denken over de vrijwilliger van het jaar! We kijken terug op een seizoen waarin we niet zo vaak op het veld stonden als gehoopt, maar waar wel – voor en achter de schermen – hard gewerkt is door al onze vrijwilligers.

Sparta kan niet zonder al deze vrijwilligers, dus zoals elk jaar gaan wij weer een vrijwilliger in het zonnetje zetten!

Wie verdient de eer?
Wij zijn heel benieuwd wie volgens jou deze eer verdient, dus ook dit jaar kun je weer stemmen! Wie verdient wat extra aandacht? Wie heeft een echt clubhart en mag weleens beloond worden voor zijn of haar inzet?

Stemmen!
Laat voor 7 juni weten wie volgens jou de vrijwilliger van het seizoen 2020-2021 is. Mail naar bestuur@spartakorfbal.nl of stuur een berichtje via Facebook of Instagram. Vertel ons wie jij dé vrijwilliger van het jaar vindt en waarom!