Dit betekent dat wij als vereniging weer rekenen op alle leden die aangesloten zijn bij de Rabobank en dus kunnen stemmen! Vorige jaren was het voor vele Rabobank leden niet bekend en daarom hopen wij met extra informatie iedereen op tijd te informeren zodat er volop gestemd kan worden op Sparta Korfbal.

Rabobank Randmeren stelt dit jaar een bedrag van € 70.000,- beschikbaar.

Hoe werkt het?
Vanaf vandaag (5 oktober) kan je stemmen!

Als lid van de Rabobank, krijg je bij het inloggen op jouw Rabobank account een ‘stemscherm’ te zien waarmee je kunt stemmen op je favoriete vereniging.

Elk lid mag 5 stemmen uitbrengen op de vereniging of stichtingen, waarvan er maximaal 2 op dezelfde vereniging/stichting mag worden uitgebracht. Uiteraard hopen wij dat jij de 2 stemmen per lid gaat uitbrengen op Sparta Korfbal!

Stemmen is mogelijk tot 25 oktober 2020. Daarna worden de stemmen geteld en wordt de balans opgemaakt.

Wat gaat Sparta Korfbal met het geld doen?
Sparta korfbal wil het geld van deze actie gebruiken om te investeren in opleiding en coaching voor jeugdtrainers.

Als vereniging zijn wij van mening dat een goede basisopleiding als jeugdtrainer de basis vormt voor een goede korfbalontwikkeling van onze jeugdspelers.

We rekenen op jullie stem, beste Rabobank leden!

Sponsorcommissie Sparta Korfbal.

Jouw stem uitbrengen op Sparta korfbal kan hier.