Veel van onze huidige leden zullen hem zich waarschijnlijk niet eens meer herinneren: ‘De Praatpaal’. Tot het begin van deze eeuw werd er reikhalzend uitgekeken naar de nieuwste oplage van ons clubblad. En als het magazine eenmaal op de mat plofte, werd vaak direct doorgebladerd naar de ‘Wist u dat…?’-pagina. Want daar las je de laatste roddels over de club, trainers, teamgenoten en soms jezelf.

In het kader van ons 75-jarig bestaan brengen we ‘De Praatpaal’ eenmalig tot leven met een jubileumuitgave. Hierbij hebben we jullie hulp nodig! We zijn namelijk op zoek naar leuke, grappige en bijzondere ‘Wist u datjes’ over onze vereniging en haar leden.

Dus, weet jij bijvoorbeeld welke Spartaan een bijzondere prestatie heeft geleverd (bij korfbal, of daarbuiten)? Of heb jij een grappige roddel over jezelf of een teamgenoot? Of misschien wel een interessant weetje over de geschiedenis van onze vereniging? Laat het ons weten!

Stuur jouw ‘Wist u datje’ hier in, en wie weet wordt jouw bijdrage opgenomen in onze jubileumuitgave van ‘De Praatpaal’.